تاکید رئیس شورای شهر تهران بر تعامل شورا با سمن‌ها برای پیشبرد مسائل شهری

چمران گفت: شورا سعی می‌کند با سمن‌ها هماهنگ باشد، به ویژه در پیشبرد مسائل شهری که باید در میان مردم جا بیفتد و اگر همکاری مردم نباشد اجرایی و عملیاتی نخواهد شد.
کد خبر: ۵۰۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 27February 2022

تاکید رئیس شورای شهر تهران بر تعامل شورا با سمن‌ها برای پیشبرد مسائل شهریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای شهر تهران در سخنرانی پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز با یادآوری این نکته که امروز روز جهانی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌هاست، این روز را به سمن‌ها تبریک گفته و اظهار داشت: شورا اصولا از دل مردم برخاسته و نماینده مردم است و با همه صنوف و اقشار در ارتباط نزدیک و صمیمانه است و یکی از گروه‌هایی که در کشور فعال است، سازمان‌های مردم نهاد است.

وی ادامه داد: سمن‌ها بسیاری از مسائل را می‌توانند در کشور و شهر رصد کنند و با هماهنگی آن‌ها در شهر اتفاقات خوبی بیفتد.

چمران اظهار داشت: همه سازمان‌های مردم نهاد را ارج می‌نهیم و امیدواریم در مسیر خود موفق باشند تا کاری که انتخاب کردند با موفقیت به انجام برسانند

چمران با بیان اینکه برای اینکه سمن‌ها امکان بهتر کارکردن داشته باشند، شورای اسلامی شهر تهران، براساس قانون و ماده ۷۰ آن، و برنامه سوم توسعه تصمیم گرفته که در ساماندهی و هماهنگی سمن‌ها پیشرو باشد.

وی ادامه داد: شورا سعی می‌کند با سمن‌ها هماهنگ باشد، به ویژه در پیشبرد مسائل شهری که باید در میان مردم جا بیفتد و اگر همکاری مردم نباشد اجرایی و عملیاتی نخواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با همکاری شورا و سمن‌ها برنامه‌های خوبی در شهر اجرا شود و استفاده و همکاری سمن‌ها قطعا ثمرات خوبی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار