مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

بزرگداشت شهدا یاد کردن از عظمت و جلال خداوند متعال است

حجت‌الاسلام «عسگری» گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در حقیقت یاد کردن از عظمت و جلال خداوند متعال است؛ لذا اگر کسی از شهدا یاد کرد، از خداوند متعال یاد کرده است.
کد خبر: ۵۰۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 27February 2022

بزرگداشت شهدا یاد کردن از عظمت و جلال خداوند متعال استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تجلیل از ۱۰ خانواده شهید انتظامی استان، اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در حقیقت یاد کردن از عظمت و جلال خداوند متعال است؛ لذا اگر کسی از شهدا یاد کرد، از خداوند متعال یاد کرده است.

وی افزود: کار و عمل شهدا برای خدا بود و یقینأ کاری که برای خداوند باشد، ماندگار و جاودان است.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: جایگاه و مرتبه شهدای عزیز در نزد خدای متعال در بالاترین جایگاه ربوبی بوده و در حقیقت شهدا به فرمایش قرآن کریم «عند ربهم یرزقون» و روزی‌خوار درگاه خدای متعال هستند.

وی ادامه داد: شهدا انسان‌های عاشقی هستند که جان شیرین خود را با خدای خود معامله کردند و تکریم این عزیزان، تکریم ارزش‌ها، استقلال، آزادی، کرامت و شرافت است؛ چراکه جان شیرین خود را برای حفظ و صیانت از آرمان‌های این نظام اسلامی فدا کردند.

حجت‌الاسلام عسگری با اشاره به رشادت‌های جوانان و نوجوانان این مرزو بوم که در ابتدای جنگ تحمیلی با دست خالی مدت ۳۵ روز متوالی را در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح دشمن ایستادگی کردند، بیان داشت: این موضوع نشان‌دهنده اعتقاد راسخی است که این شهدای عزیز به خدای متعال داشته و این پیروزی‌ها در سایه اعتقاد به خدای متعال حاصل شده است.

وی ادامه داد: امروز به خوبی شاهدیم که یک کشور قدرتمند همچون اوکراین، علیرغم داشتن همه امکانات و تجهیزات در ساعات اولیه تهاجم ارتش روسیه با استیصال کامل دست به عقب‌نشینی زده و با شکست روبرو شد و این مهر تأییدی است که هر کسی برای خدا گام بردارد، خدای متعال نیز او را یاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عسگری بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از فداکاری‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران عزیز تاکید کرد.

در این نشست همچنین، سردار «حسین سلمانی» جانشین انتظامی استان کرمانشاه در سخنانی، نیروی انتظامی را مولود ارزشمند انقلاب اسلامی و حافظ آرامش امنیت و اقتدار کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم رسالت خود را در حفاظت و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی به‌خوبی به انجام رسانده و قدردان مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و جامعه ایثارگری باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های گرانقدر ۱۰ تن از شهدای انتظامی استان کرمانشاه تجلیل و لوح سپاس سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کشور به این عزیزان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها