سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران اجازه دسترسی بیگانگان به منابع نظامی خود را نمی‌دهد/ خبرهای خوش از جبهه مقاومت

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر آمانو گفت: همانطور که قبلا به‌طور دقیق مطرح شد جمهوری اسلامی ایران اجازه دسترسی بیگانگان به منابع نظامی خود را نخواهد داد.
کد خبر: ۵۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ - 08August 2015

ایران اجازه دسترسی بیگانگان به منابع نظامی خود را نمی‌دهد/ خبرهای خوش از جبهه مقاومت

سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به ادعای اخیر «آمانو» رئیس سازمان بینالمللی انرژی اتمی مبنی بر عدم همکاری ایران با آژانس برای مصاحبه بازرسان این سازمان با دانشمندان و نظامیان کشورمان اظهار داشت: همانطور که قبلا بهطور دقیق مطرح شد جمهوری اسلامی ایران اجازه دسترسی بیگانگان به منابع نظامی خود را نخواهد داد.

وی افزود: در عین حال ما با مسئلهای به نام "دبه در آوردن" از سوی طرفهای مذاکرهکننده مباحث هستهای همواره مواجه بودیم و در آینده هم خواهیم بود؛ طرح اینگونه مباحث توسط آمانو و گروه 1+5 بهخصوص در زمینه مسائل دفاعی و بهویژه مباحث هستهای چیز تازهای نیست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مردم ما اطمینان دارند که نیروهای مسلح با قدرت هرچه تمامتر از داشتههای خود پاسداری و حراست میکنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سخنان آمانو در ادامه روند توافق و توقف تحریمها اثری خواهد داشت، گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده نتیجه مذاکراتی که گروه 1+5 و جمهوری اسلامی ایران انجام دادهاند، به کجا منتهی خواهد شد.

آمانو اخیرا مدعی شده که ایران تاکنون به بازرسان اجازه نداده بهمنظور بررسی اتهامهای مربوط به اینکه تهران برنامهای پنهان برای توسعه سلاح هستهای داشته است، با دانشمندان و افسران (نظامیان) گفتوگو کنند.

سردار جزایری در بخش دیگری از این گفتوگو به وضعیت جبهه مقاومت در منطقه اشاره و بیان کرد: به حول و قوه الهی و با همت مجموعه رزمندگان جبهه مقاومت و بر خلاف طرحها و سناریوهای دشمنان ملتها، وضعیت مقاومت در منطقه مجموعا رو به بهبود و پیشروی است و ما امیدواریم در روزهای آینده خبرهای خوشی را از جبهه مقاومت و در مقابل زیادهخواهی دیگران داشته باشیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ادامه حمایتهای ایران از جبهه مقاومت تأکید کرد: دکترین اصلی جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفان و دفاع از آنها در برابر متجاوزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها