جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره «حس پروانگی» در استان آذربایجان غربی

جلسه هماهنگی برگزاری سومین دوره جشنواره «حس پروانگی» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ترتیب یافت.
کد خبر: ۵۰۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ - 27February 2022

جلسه هماهنگی جشنواره «حس پروانگی» در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مرحله استانی سومین دوره جشنواره «حس پروانگی» امروز(یکشنبه) با حضور سرهنگ «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار کننده اردوی راهیان نور استان در ارومیه ترتیب یافت.

«ابراهیمی» مسئول سازمان اردویی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این جلسه گفت: امسال با توجه به تصمیم مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور این اقدام مهم فرهنگی در همه استان های کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی نیز برگزار خواهد شد.

وی تاریخ اعزام اولین کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را از این استان، در 12 (اسفند) اعلام کرد و گفت: دانشجویان اولین گروهی هستند که با سفر به سرزمین های نور از برکات معنوی این حرکت فرهنگی برخوردار خواهند شد و سپس به ترتیب برنامه ریزی های صورت گرفته قشر محلات، خانواده ها، اقشار ادارات، خود جوش مردمی و بسیج خواهران راهی سرزمین های عملیاتی جنوب خواهند شد.

وی تزریق دوز سوم واکسن کرونا را شرط اصلی حضور در اردوی راهیان نور عنوان کرد و گفت: تلاش می شود در اتوبوس ها نیز پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

مسئول سازمان اردویی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اعلام آمادگی در راستای همکاری با مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان جهت برگزاری جشنواره حس بروانگی که با موضوع راهیان نور است نیز گفت: چراکه این جشنواره نیز در راستای اهداف جشنواره ره‌آورد سرزمین نور است  و اجرا چنین برنامه هایی که بتواند در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا باشد از اولویت های این مجموعه خواهد بود.

«لیلا سپهری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز با توضیحاتی در خصوص اهداف برگزاری سومین جشنواره «حس پروانگی» گفت: این جشنواره در راستای تبیین هر چه بیشتر جایگاه والای فرهنگ ایثار، شهادت و مرور خاطرات اردوهای راهیان نور توسط آن دسته از افرادی است که  با شرکت در این سفرعقاید و سبک زندگی آنان متحول شده است.

در ادامه هر یک از حاضرین نیز با اعلام آمادگی در جهت مشارکت در برگزاری جشنواره «حس پروانگی» برنامه های خود را در راستای اجرای هرچه بهتر این جشنواره بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها