مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۲ برنامه در روز شهید در زنجان

«کاظمی» گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۲ برنامه در روز شهید انجام شده است.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ - 27February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «علی کاظمی» در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: آرامش و امنیت جامعه مدیون فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری روز ۲۲ اسفند به عنوان روز گرامیداشت شهدا از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: بنیاد شهید با فرمان امام خمینی (ره) برای رسیدگی به خانواده‌های شهدا تاسیس شد.
 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای ۲۲ برنامه در روز شهید گفت: پایش سلامت جانبازان، اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»، اجرای طرح سپاس، اجرای طرح پویش ایران سرسبز از جمله این برنامه‌هاست.
 
کاظمی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی مجازی دارت و شطرنج، دومین جشنواره بین‌المللی کتاب سرخ‌نگاران، همایش جایزه شهید پیشرفت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: کنگره ملی شوق دوباره در قالب تجلیل از همسران شهدا، تجلیل از خادمین و ایثارگران شهدا، همایش جایزه شهید پیشرفت تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در این ایام است.

وی ادامه داد: دومین جشنواره بین‌المللی کتاب سرخ نگاران و تجلیل از ۶ نفر در استان زنجان از دیگر برنامه‌های این روز است و به همین مناسبت از خانواده مرحومه «ملکناز نجفی» خبرنگار ایثارگر زنجانی تجلیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار