استاندار آذربایجان غربی:

تحقق رشد اقتصادی با عمل به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» امکان‌پذیر است

«معتمدیان» گفت: تحقق رشد اقتصادی در کشور با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ - 28February 2022

تحقق رشد اقتصادی با عمل به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمد صادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی ‌در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی «بام گستران» و «کند پلاست» ارومیه اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه «یکشنبه‌های صنعت» بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان است تا با حضور اعضای ستاد رفع موانع تولید از نزدیک بر مشکلات واحدها اشراف داشته و با تدابیر لازم سرعت رفع موانع و مشکلات موجود این واحدها را بالا ببریم.

وی اجرا و عملیاتی کردن 33 مصوبه از 80 مصوبه طرح «یکشنبه‌های صنعت» را از مهمترین ره‌آورد این بازدیدهای میدانی دانست و افزود: ما در مجموعه استانداری با رصد مشکلات واحدهای اقتصادی پیگیر مصوبات بازدیدهای صورت گرفته خواهیم بود.

معتمدیان تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و همچنین حمایت از تولیدکنندگان را از اولویت‌های مهم در راستای تحقق رشد اقتصادی استان دانست و ابراز داشت: عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مهمترین گام برای رسیدن به این مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار