رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:

«پلیس» در سنگر دفاع از ولایت اهتمام جدی داشته باشد

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: سربازان ولایت در پلیس خدمتگزار باید در سنگر دفاع از ولایت و تحقق فرامین و دستورات فرمانده معظم کل قوا اهتمام جدی داشته باشند و در این عرصه نقش روحانیون در ناجا نیز حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 27February 2022

«پلیس» در سنگر دفاع از ولایت اهتمام جدی داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در دوره بصیرت‌افزایی مسئولان و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که امروز در مشهد برگزار شد با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) اظهار داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه گسترده‌ای را علیه انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: در جریان این دشمنی‌ها ناجا نیز در تحریم‌های نظام سلطه قرار می‌گیرد و این نشان از اهمیت و حساسیت کار پلیس دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور افزود: تکلیف بر همه ما و کارکنان انتظامی بسیار سنگین است تا بتوانیم پاسدار ولایت، ارزش‌های اسلامی، انقلابی، متعهد و مقید به برقراری نظم و امنیت باشیم.

ادیانی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا تأکیدات زیادی بر تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی دارند و در این رابطه با تلاش مجدانه‌ای که صورت گرفت خوشبختانه سه جلد از شاخصه‌های ۵۰ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی تدوین و جلد چهارم نیز در حال تدوین است که این شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی سرلوحه و نقشه راه ناجا است.

وی با تأکید بر این که کار و مأموریت‌های پلیس با زندگی اجتماعی مردم عجین شده است گفت: کار و مسئولیت خادمان نظم و امنیت در انتظامی کشور بسیار عظیم و پیچیده است و باید قدرشناس این جایگاه رفیع و خدمات شایسته مجاهدان فی سبیل الله باشیم.

ادیانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به سربازان ولایت در انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازان ولایت در پلیس خدمتگزار باید در سنگر دفاع از ولایت و تحقق فرامین و دستورات فرمانده معظم کل قوا اهتمام جدی داشته باشند و در این عرصه نقش روحانیون در ناجا نیز حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها