مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد؛

آمادگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبادان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

صریحی از آمادگی لازم برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: موزه دفاع مقدس اّبادان با فضایی چشمگیر در نقطه صفر مرزی، بکرترین فضای دفاع مقدس کشور برای نسل جوان است.
کد خبر: ۵۰۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ - 28February 2022

آمادگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان برای میزبانی از کاروان های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز از آمادگی این مرکز فرهنگی برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس اّبادان با فضایی چشمگیر در نقطه صفر مرزی، بکرترین فضای دفاع مقدس کشور برای نسل جوان است.

وی افزود: با افتتاح فاز اول این مرکز فرهنگی و اقداماتی که طی چند روز اخیر به عمل آمد، آمادگی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای کاروان‌ها و زائران عزیز راهیان نور باشیم.

صریحی گفت: با تدابیر سردار مرادحاجتی در حال رایزنی و تشکیل جلسات مختلف در شهرستان و استان هستیم تا بتوانیم با تکمیل یادمان شهدای گمنام و لایروبی کانال و همچنین دیگر موارد ضروری، نسبت به تکمیل و افتتاح فاز دوم این مرکز فرهنگی اقدام نمائیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان یادآور شد: بنا به دستور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح و تاکید وی بر بکر بودن این موزه، قصد نداریم که ابنیه های زیادی در این منطقه بسازیم اما جهت ارائه تولید محتوا به مخاطبین، نیاز به تکمیل سالن هایی داریم که بتوانیم ادوات و اسناد دوران دفاع مقدس را در آن به معرض نمایش بگذاریم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با ۲۷ هکتار مساحت در منطقه بریم یکی از مکان‌های منحصر به فرد و بکر سال‌های دفاع مقدس آبادان در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار