به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاعپرس، «جعفر صباغیان» معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به یکی از دغدغههای اساسی و مهم کمیته امداد خدماترسانی و تسهیل در ارائه خدمات به مددجویان است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که میتوانست در تسهیل ارائه خدمات به کمیته امداد کمک کند استفاده از نرمافزارها و سامانههاست که در برنامه پنج ساله کمیته امداد بر آن تاکید شده بود.
وی ادامه داد: در مجموعه کمیته امداد ۱۷ برنامه و ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان ارائه میشود.
صباغیان گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات به مددجویان راهاندازی برنامه امداد هوشمند و کارآمد بوده است.
وی افزود: از جمله اهداف ما برای راهاندازی برنامه امداد هوشمند و کارآمد میتوان به قابل اتکا نبودن به آمارهای دستی، تکریم ارباب رجوع، اثربخشی بیشتر منابع مالی کمیته امداد و ارتباط بخشی بین کمیته امداد با پایگاههای داده دولتی دانست.
معاون حقوقی و امور مجلس اظهار داشت: افراد خیر میتوانند با ورود به این سامانه مایحتاج نیازمندان را ببینند و کمک خود را در آن انتخاب کنند؛ دومین ویژگی این برنامه شفافیت است و خیرین میتوانند به صورت ماهانه گزارشگیری کنند.
انتهای پیام/ 241