رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

نیازمند حمایت سپاه در جهاد اقتصادی هستیم

«معتمدی‌پور» گفت: امروز جهاد کشاورزی پیشتاز جهاد اقتصادی و کمک به بحث معیشت مردم است و در این راستا نیازمند حمایت سپاه هستیم.
کد خبر: ۵۰۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان دیدار و در خصوص برنامه‌های مشترک این دو اداره‌کل بحث و تبادل‌نظر کردند.

«سید علی معتمدی‌پور» رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه جهاد سازندگی و سپاه دو بال برای انقلاب بودند، اظهار داشت: امروز نیز این دو نهاد در خدمات‌رسانی به مردم و بحث معیشت آنها حضور فعال دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اقتصاد و معیشت مردم در شرایط کنونی، افزود: امروز جهاد کشاورزی پیشتاز جهاد اقتصادی است و در این زمینه نیازمند حمایت سپاه هستیم و تعامل سپاه و جهاد کشاورزی، لازمه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در خصوص مشکل نبود اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد کشاورزی استان، خاطرنشان کرد: ما در همه زمینه‌ها آرشیو اطلاعاتی خوبی نداریم و می‌طلبد همه جهادگرانی که در دوران دفاع مقدس نقش ایفا کردند و اکنون در قید حیات هستند برای تدوین نقش جهاد در دوران دفاع مقدس همکاری کنند.

معتمدی‌پور تأکید کرد: ما وظیفه داریم خاطرات و آثار دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد و آیندگان زنده نگه داریم و به منظور کمک به تدوین نقش جهاد در دوران دفاع مقدس، نشستی با جهادگران برگزار و نظرات آنها در این زمینه بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار