فرمانده سپاه نکا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خبرنگاران متعهد بلندگوی مردم هستند/ آمادگی نکا برای استقبال از شهدای غواص

فرمانده سپاه نکا از خبرنگارن به عنوان بلندگوی بلندی برای مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران دفاع مقدس نقش ویژه و مهمی را در انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر و آیندگان داشتند.
کد خبر: ۵۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ - 08August 2015

خبرنگاران متعهد بلندگوی مردم هستند/ آمادگی نکا برای استقبال از شهدای غواص

سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه نکا در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری گفت: شهرستان نکا آمادگی کامل برای استقبال از شهدای غواص و خط شکن را دارد.

وی با اشاره به اینکه ساعت 15:30 روز یکشنبه 18 مرداد 20 شهید غواص در میدان جانبازان نکا مورد استقبال مردم شهرستان قرار خواهند گرفت، افزود: برنامه خوبی توسط مردم و بسیجیان این شهر برای مراسم استقبال درنظر گرفته شده است.

سرهنگ رمضانی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: آماده کردن 50 مجمع دامادی توسط خواهران بسیجی این شهر یکی از برنامه های این روز خواهد بود.

وی از رژه نیروهای بسیجی عضو گردان امام حسین(ع) این شهرستان پیشاپیش شهدا خبر داد و گفت: همچنین حضور سازمان یافته خواهران بسیج دانش آموزری با چفیه و حمایل از برنامه های این مراسم خواهد بود.

فرمانده سپاه نکا از نصب طاق نصرت (دروازه قرآن) در میدان جانبازان که محل ورود شهدای غواص است خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین به یمن ورود این دردانه های خط شکن 4 نقطه از بلوار شهر و مسیر تشییع شهدای غواص با جانمایی قایق های جنگی، دفاع مقدسی خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت حضور مردم روستاهای اطراف در این حماسه بزرگ، وسایل نقلیه تدارک دیده شد.

فرمانده سپاه نکا در ادامه بیان کرد: برای مراسم شب وداع و روز استقبال برنامه های خوبی درنظر گرفته شده که از جمله آن حضور مداحان ارزشی شهرستان نکا جهت نوحه خوانی و اجرای برنامه می باشد.

وی ابراز داشت: مراسم روز تشییع شهدای غواص با چاووشی خوانی حسین رضایی چاووشی خوان نکایی همراه خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خبرنگارانی که با قلم خود اخبار صحیح را به اطلاع مردم می رسانند، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین ملت و دستگاه ها هستند که با کمترین امکانات خدمات ارزشمندی را از دستگاهها و مسئولین به مردم اطلاع رسانی می کنند.

فرمانده سپاه نکا در بخش دیگر سخنان خود از خبرنگارن به عنوان بلندگوی بلندی برای مردم یاد کرد و افزود: خبرنگاران دفاع مقدس نقش ویژه و مهمی را در انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر و آیندگان داشتند.

وی ادامه داد: آنچه از دفاع مقدس به ما رسید و ما می توانیم به مردم اطلاع رسانی کنیم از وجود این خبرنگاران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار