پیام تبریک جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر به انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید تهران

جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار «کریمی» را به سمت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۰۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ - 28February 2022

پیام تبریک جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر به انتصاب رئیس جدید بنیاد شهید تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار «اصحاب کریمی» را به سمت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران تبریک گفتند. متن پیام آنها به شرح زیر است:

«جناب آقای اصحاب کریمی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ

با درود و صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

انتصاب شایسته شما را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ که نشانگر کفایت، امانتداری، درایت و مسئولیت پذیری حضرتعالی است را صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

بی‌تردید وظیفه‌شناسی شما در خدمت‌رسانی وسیع به جامعه ایثارگری در ابعاد مختلف و تعامل سازنده با تشکل‌های شاهد و ایثارگر با عنایت به یک دهه مسئولیت به عنوان معاونت اجرایی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و ارتباط نزدیک با جامعه هدف، نوید بخش خدمتی صادقانه و خالصانه شما در بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ است و امید است که در این جایگاه نیز سربلند باشید.

از ایزد منان عنایت ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان به عنوان، ولی نعمتان جامعه با تکیه بر ذات مقدس پروردگار عالم را مسألت داشته، دوام توفیقات و عزت و سلامت جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف را آرزومندیم.

▪️هیئت فرزندان شهدای اسلام

▪️اسوه‌های ایثار

▪️مجمع فرزندان شاهد انقلاب اسلامی

▪️خانه هنری آفتاب شاهد و ایثارگر

▪️جمعیت مجروحین جنگی ایران

▪️انجمن هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی ایثارگر

▪️مجمع فرهنگی و اجتماعی ایثارگران

▪️کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها