مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

موزه‌ها وسیله آموزش تعاملی است

«جعفری» گفت: موزه‌ها امروز وسیله آموزش تعاملی شناخته شده است و آمار بازدید از موزه‌ها نشان دنده نقش آموزشی موزه‌ها است.
کد خبر: ۵۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «علی اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز در حاشیه بازدید معاون امور عمرانی استاندار، شهردار زنجان و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: فاز نخست بخش موزه دفاع مقدس به صورت نمایشگاهی احداث شده و تلاش داریم به موزه تبدیل شود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه این موزه 10 سال است به همت شهرداری تهران احداث شده و مدرن‌ترین موزه غرب آسیا و بزرگترین موزه کشور است، گفت: از باب تکنیکالی و هنری این موزه منحصر به فرد است.

وی با اشاره به اینکه زنجان در دفاع مقدس و انقلاب نقش ویژه داشته است، تاکید کرد: باید این نقش در موزه به نمایش گذاشته شود چرا که موزه‌ها رسانه‌هایی برای نمایش هشت سال دفاع مقدس است.

جعفری با اشاره به اینکه موزه‌ها امروز وسیله آموزش تعاملی شناخته شده است، بیان داشت: آمار بازدید از موزه‌ها نشان دنده نقش آموزشی موزه‌ها است.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: مسئولان خارجی که بازدیدی از موزه دفاع مقدس داشتند خود اذعان کردند که با مشاهده این مجموعه هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و خواستار انتقال تجربیات از این مجموعه شدند.

وی با توجه به اینکه زنجان همواره در حوزه انقلاب اسلامی خوش درخشیده است و امیدواریم در احداث و بهره‌برداری موزه نیز موفق باشد، تاکید کرد: آمادگی ارائه تجربیات هنری و علمی خود به استان زنجان برای تکمیل موزه دفاع مقدس زنجان را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار