رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین:

از ظرفیت دفاع مقدس در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه استقبال می‌کنیم

«مشهدی» گفت: دانشگاه فرهنگیان قزوین از ظرفیت تجربیات دفاع مقدس در برنامه‌های فرهنگی استقبال می کند.
کد خبر: ۵۰۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین ،«حمیدرضا مشهدی» رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان قزوین با دارا بودن بیش از 4 هزار دانشجو برای آینده سیستم آموزشی و فرهنگی کشور نقش مهمی ایفا می کنند و یکی از مهمترین مراکز علمی استان محسوب می شود.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان قزوین آمادگی خود را در مشارکت برنامه های ایثار، شهادت و دفاع مقدس اعلام می کند و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

مشهدی افزود: کار ساخت المان شهدای گمنام در محوطه اصلی این دانشگاه آغاز شده است که امیدواریم میزبانی خوب برای حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در آینده نزدیک جهت ارتقا روحیه معنویت و انقلابی دانشجویان که معلمان آینده کشور هستند، باشیم.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: اعزام دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان به اردوهای راهیان نور می تواند در روحیه جهادی و انقلابی آنان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین آماده هرگونه همکاری در جهت اعزام داوطلبان به مناطق جنوبی کشور است.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: اعزام راویان دفاع مقدس در جهت تبیین و نقش رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی که امنیت امروز جامعه مدیون آنان است، از دیگر برنامه های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین برای دانشگاه ها و مراکز علمی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار