تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره استانی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس

طی مراسمی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از چهار اثر برگزیده دومین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ - 28February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، طی مراسمی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از چهار اثر برگزیده دومین جشنواره تشکل های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس قزوین تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد (سمن‌ها) می‌توانند یکی از مبلغان مهم و تاثیرگذار در ترویج گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی و جهاد تبیین باشند.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد برگرفته از دل جامعه هستند و وابستگی به نهاد‌های دولتی ندارند و به صورت خود جوش به فعالیت می‌پردازند، بنابراین باید از این نهاد‌ها حمایت شود تا در مسائل دفاع مقدس و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت فعالیت قابل توجهی داشته باشند.

امیری مقدم در پایان با تاکید بر حمایت از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس از تمامی ظرفیت خود در جهت همکاری و همراهی با تشکل های مردم نهاد عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده خواهد کرد.

در پایان از چهار اثر برتر تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار