با حضورکارشناسان مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان گیلان

کارگاه "مهارت گفتگوی همسران و حل تعارضات زوجین" در رشت برگزار شد

کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان "مهارت گفتگوی همسران و حل تعارضات زوجین" در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 08August 2015

کارگاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان "مهارت گفتگوی همسران و حل تعارضات زوجین" با حضورکارشناسان مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان، در ساختمان مرکز مشاوره برگزار شد.

سرهنگ"محمدرضا جعفری خیرخواه"معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در این کارگاه، افزایش مهارتهای مقابلهای را در مواجهه با مسائل و مشکلات زندگی مهم دانسته و بر نقش خدمات مشاورهای در پیشگیری از بروز آسیبها و ناهنجاری های رفتاری  تاکید نمود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه انتقال آموزهها و شیوههای صحیح زندگی موجب تحکیم بنیان خانواده می شود، افزود: راهنمایی و مشاوره انتظامی و ارائه خدمات مشاوره ای مطلوب به خانواده ها در کاهش ناهنجاری اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده  با هدف رسیدن به جامعه ای سالم مهم تلقی می شود.

سرهنگ جعفری خیرخواه هدف از برگزاری این کارگاه را بررسی نقش و جایگاه مشاوره پلیس و تاثیر آن در کاهش جرایم دانست و افزود: نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و استفاده از ظرفیت و توانمندی های موجود در جامعه سعی  می نماید صرف نظر از اقدامات سلبی و انتظامی با انجام اقدامات ایجابی و پیشگیری های اجتماعی نقش مهمی را در کاهش جرایم و ناهنجاری های موجود در سطح جامعه  داشته باشد.

وی اقدامات مرکز مشاوره را  تجزیه و تحلیل، شناخت مسائل و مشکلات و استنتاج مطالب اعلام نموده و بیان داشت: تلاش برای درمان نارسایی ها و اختلالات شناختی، عاطفی و هیجانی ایجاد شده، کمک به مراجعان در شناخت بهتر خود و بهبود سازگاری خانوادگی، همسرگزینی، روابط زناشویی و.. از دیگر فعالیتهای مرکز مشاوره پلیس در خدمت به مردم می باشد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان دریافت خدمات مشاوره ای را منحصر به افراد دارای مشکل یا بیماری ندانسته و از مردم خواست، در صورت نیاز به مشاوری امین و مورد اعتماد با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی به نشانی سبزه میدان خیابان بیستون کوچه بقراطی2 و تماس با شماره 2188086 و 33233969 و دوایر مشاوره مستقر در کلانتری ها مشکلات خود را مطرح تا حد امکان مرتفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار