مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

نسل امروز به سبب فاصله سنی از دفاع مقدس، سلیقه‌ای متفاوت دارد

«پاکاری» گفت: نسل امروز به سبب فاصله سنی از دوران انقلاب و دفاع مقدس، سلیقه‌ای متفاوت دارد و وظیفه ماست تا با تهیه محتوای مناسب و جذاب، در دوران جنگ فرهنگی از نسل آینده انقلاب محافظت کنیم.
کد خبر: ۵۰۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ - 28February 2022

به گزارش نسل امروز به سبب فاصله سنی از دفاع مقدس، سلیقه‌ای متفاوت دارددفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز در آدین اختتامیه جشنواره ملی «سرخ نگاران» که با محوریت تجلیل از نویسندگان و نوقلمان برتر عرصه ایثار و شهادت استان گیلان برگزار شد، با اشاره به پیش بینی مراسمات و برنامه‌های متعدد برای گرامیداشت ایام نکوداشت مقام جانبازان و شهدا، اظهار داشت: برنامه‌های امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با کیفیتی مناسب طراحی و برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه این آئین به منظور تجلیل از ناشرین و مؤلفین آثار حوزه ایثار و شهادت برگزار شده است، تصریح کرد: امسال گیلان دارای دو منتخب ملی و شش برگزیده استانی است.

وی با اشاره به انتشار کتب متعدد در حوزه ایثار و شهادت به شکل همکاری فی مابین بنیاد شهید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد کنگره هشت هزار شهید استان و دستگاه‌های ذیربط افزود: تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به صورت مستقل نسبت به انتشار ۶۸ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت اقدام کرده است.

پاکاری فعالیت‌های اخیر در توسعه فرهنگ و شهادت را ملموس دانست و خاطرنشان کرد: همکاری و همت تمامی متولیان فرهنگی استان به منظور ترویج این فرهنگ غنی مثال زدنی بوده و تالیف و نشر در حوزه ایثار و شهادت ضامن ماندگاری حماسه‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه هنری علاوه بر ماندگاری و تنوع در نحوه ارائه به مخاطب می‌تواند بنا بر ذائقه جامعه هدف خود با حفظ موضوعیت منعطف شود، تاکید کرد: نسل امروز به سبب فاصله سنی از دوران انقلاب و دفاع مقدس، سلیقه‌ای متفاوت دارد و وظیفه ماست تا با تهیه محتوای مناسب و جذاب، در دوران جنگ فرهنگی از نسل آینده انقلاب محافظت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار