مدیر مرکز آموزش، پژوهش و تحقیقات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در پژوهش‌های حوزه‌ علوم و معارف دفاع مقدس

«خضریان» گفت: کارگروه تخصصی استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها، مقالات و پژوهش‌های علمی در خصوص علوم و معارف دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲ - 02March 2022

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در پژوهش‌های حوزه‌ علوم و معارف دفاع مقدس«محبوبه خضریان» مدیر مرکز آموزش، پژوهش و تحقیقات اداره‌کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ اظهار داشت: کارگروه تخصصی استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در خصوص  حمایت از پایان‌نامه‌ها، مقالات و پژوهش‌های علمی در خصوص علوم و معارف دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی گفت: این جلسه با حضور سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان، سرهنگ «علی‌اصغر شیخی» مسئول بازرسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان و «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.

خضریان متذکر شد: در این کارگروه در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها، مقالات و ترجمه مقالات با موضوع دفاع مقدس تبادل‌نظر شد و مقرر شد با استفاده از ظرفیت اساتید نخبه دانشگاه‌ها این مقالات جمع‌آوری و ترجمه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار