امروز؛

دانشجویان یمنی در اعتراض به کشتار مردم یمن مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند

جمعی از دانشجویان یمنی مقیم ایران، در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به کشتار مردم این کشور، مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع کردند.
کد خبر: ۵۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ - 08August 2015

دانشجویان یمنی در اعتراض به کشتار مردم یمن مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، جمعی از دانشجویان یمنی مقیم ایران در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن و سکوت مجامع بینالمللی نسبت به کشتار مردم این کشور، مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهایی چون «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» و همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «هیهات منا الذلة» و«کالاهای آمریکایی و صهیونیستی را تحریم کنید» و با در دست داشتن عکسی از «حسین بدرالدین الحوثی»، رهبر شیعیان یمن و «عبد الملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن اعتراض خود را نسبت به جنایات عربستان سعودی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان یمنی مقیم ایران در این تجمع با صدور بیانیهای حملات و تجاوزات رژیم سعودی به یمن را به شدت محکوم کردند.

یک فعال یمنی حاضر در این تجمع در گفتگو با خبرنگار بین الملل دفاع پرس گفت: ما اینجا جمع شدیم تا از سازمان ملل متحد و همه سازمانهای بینالمللی درخواست کنیم فعالیتها و کمکهای خود را نسبت به توقف تجاوز عربستان سعودی علیه یمن افزایش دهند و به مسئولیتهای خود نیز در خصوص از بین بردن محاصره یمن عمل کنند.

وی هدف از برگزاری این تجمع را رساندن پیام مردم مظلوم کشور یمن به جهانیان اعلام کرد که تقریبا 4 ماه است که مردم این کشور زیر بمبارانهای مستمر جنگندههای متجاوز عربستان سعودی شهید میشوند.

گفتنی است؛ عربستان سعودی با ائتلاف نه کشور عربی منطقه (به جز عمان) و با چراغ سبز آمریکا، از ششم فروردین سالجاری حملات گستردهای را علیه یمن آغاز کرد که تاکنون ادامه دارد.

از زمان شروع جنگ علیه این کشور، جنگندههای ائتلاف به سر کردگی عربستان سعودی منازل، مساجد، مدارس، خیابانها، روستاها، شهرها، جادهها و ... را مورد هدف قرار میدهند و میان مناطق مسکونی و نظامی هیچ تفاوتی قائل نمیشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها