باحضور نمایندگان و طی تماس‌های تلفنی صورت گرفت؛

تفقد فرماندهان نظامی از خانواده‌های شهدای غرب و شمالغرب در شاهرود

سرلشکر ایزدی، سردار کارگر، سردار باقرزاده و سردار احمدی مقدم طی تماس تلفنی و باحضور نمایندگان هیئت رزمندگان شمالغرب و غرب از جمعی از خانواده‌های شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم دلجویی کردند.
کد خبر: ۵۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ - 10August 2015

تفقد فرماندهان نظامی از خانواده‌های شهدای غرب و شمالغرب در شاهرود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "عبدالرحیم ابراهیمیان" فرمانده گروه 10 توپخانه محرم و سردار "داود غیاثی راد" معاون روابط عمومی و ارتباطات امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا به نمایندگی از سردار سرلشکر پاسدار "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب و سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به همراه عرفانیان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی جانشین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سرهنگ هاشمی رئیس دفتر سرلشکر ایزدی، سرهنگ قزوینی و جمعی دیگر از مسئولین استانی با خانوادههای شهیدان "مهدی خرقانی"، "سعید قزوینی"، احمد خوشقدم"، "فدایی زاده"، "رضایی"، "علی مسگریان"، "علی نوری" و "حسین تابسته" از شهدای شمالغرب و غرب کشور دیدار و گفتوگو کردند.

در این دیدار مسئولان ابتدا با خانواده شهید قزوینی از شهدای منطقه عملیاتی کامیاران دیدار کردند. در این دیدار سرهنگ قزوینی برادر شهید، سرهنگ هاشمی و رئیس بنیاد شهید استان سمنان که از همرزمان وی بودند به ذکر خاطراتی پرداختند.

لازم به ذکر است پدر شهید قزوینی  که سال گذشته فوت کردند نیز از رزمندگان دفاع مقدس بود.

سپس مسئولان در منزل شهید خرقانیان فرمانده شهید سپاه کامیاران حضور یافتند. در این دیدار مادر شهید و رضا مستوفی معروف به دایی رضا خاطراتی بیان کردند.

در ادامه این دیدارها، فرماندهان و مسئولان با خانواده شهید فدایی زاده از شهدای ناجا دیدار کردند که در جریان این دیدار سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تلفنی با خانواده این شهید گفتوگو کردند و لوح تقدیر به ایشان هدیه شد.

همچنین در این دیدار پدر شهید، رئیس بنیاد شهید استان و سردار ابراهیمی که فرمانده وی در دوران دفاع مقدس بوده است خاطراتی بیان کردند.

لازم به ذکر است سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده سابق نیروی انتظامی به صورت تلفنی با پدر شهید گفتوگو و خاطراتی از دوره آشنایی خود با شهید بیان کرد.

همچنین در این دیدارها مسئولان با خانواده شهید مدافع حرم "حسین تابسته" نیز دیدار کردند. در جریان این دیدار سردار کارگر با مادر و همسر شهید مدافع حرم گفتوگو و آنان را مورد تفقد قرار داد.

سردار ابراهیمیان در این دیدار در رابطه با سروان شهید تایسته، اخلاص، عملکرد، اصرار او برای حضور در جبهههای نبرد و خاکسپاری شهید مطالبی بیان کردند.

در پایان، این جمع به دیدار خانواده شهیدی رفتند که پدر و پسر خود را در راه دفاع از وطن اسلامی فدا کردند. پدر در شمالغرب به شهادت رسیده بود و پسر در عملیات والفجر8 جانش را فدای اسلام کرده بود.

همچنین در این دیدار سردار "سیدمحمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح به صورت تلفنی با این خانواده چشم انتظار گفتوگو کرد.

در جریان این دیدارها با خانواده یک شهید ارتشی نیز دیدار کردند. در این دیدار امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش تلفنی با خانواده شهید گفتوگو و آنان را مورد تفقد قرار داد.

همسر شهید در این دیدار گفت: دیشب همسرم به خوابم آمد و آمدن شما را خبر داد. او به من گفت فردا پاسدارانی مهمان شما خواهند بود.

در این دیدار امیر معمارزاده نیز حضور داشت که یاد شهدای غریب غرب گرامی داشته شد.

نماز ظهر و عصر نیز باحضور اهالی محلهی خانه شهید تابسته در محل خانهی این شهید اقامه شد و حجت الاسلام محمدی در بین دو نماز از اقدام سرلشکر ایزدی و سردار کارگر تقدیر و تشکر کرد. خانوادههای شهدا نیز از اقدام این هیئت تقدیر و تشکر کردند.

رئیس بنیاد شهید استان سمنان نیز در جریان این بازدیدها ضمن تشکر از این اقدام، گفت: حضور شما شعفی برای ما بود تا از این قبیل اقدامات را انجام بدهیم.

در پایان این دیدارها مسئولان و فرماندهان بر مزار شهدای شمالغرب و غرب در شاهرود حضور یافتند و فاتحهای نثار آنان کردند.

لازم به ذکر است این دیدارها، همزمان با سالروز شهادت این شهدای بزرگوار انجام شد.

همچنین پیش از این دیدارها نشستی با رزمندگان شمالغرب و غرب انجام و از اقدامات هیات و حرم شهدای گمنام بازدید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار