مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

ثبت ۵۷۶ اثر در سایت سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران

«حق شناس» از ثبت ۵۷۶ اثر در سایت سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران خبر داد و گفت: تعداد ۵۵۸ اثر دریافت و پس از بازبینی اولیه ۴۳۱ اثر به مرحله داوری نهایی ارسال شد.
کد خبر: ۵۰۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 02March 2022

ثبت ۵۷۶ اثر در سایت سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران صبح امروز در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، شناسایی خبرنگاران تراز انقلاب، ایجاد انگیزه و ثبت آثار دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی از ثبت ۵۷۶ اثر در سایت جشنواره خبر داد و افزود: تعداد ۵۵۸ اثر دریافت و پس از بازبینی اولیه ۴۳۱ اثر برای داوری نهایی به مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد ارسال شد.

حق شناس گفت: ۸۶ اثر در بخش گزارش، ۵۳ اثر در بخش مصاحبه، ۳۱ اثر در بخش خبر، ۵۰ اثر در بخش تیتر، ۷۷ اثر در بخش مقاله و یادداشت، ۶۱ اثر در بخش عکس، ۴۶ اثر در بخش گزارش تصویری، ۱۸ اثر در بخش اینفوگرافی، ۹ اثر در بخش موشن گرافی و کاریکاتور و ۹ اثر در بخش ویژه علامه حسن زاده آملی به دبیرخانه ارسال شد.

این مسئول از چاپ کتاب جشنواره با عنوان «قاب سوم» خبر داد و اضافه کرد: تمام آثار برگزیدگان این دوره در کتاب به چاپ رسیده است و روز اختتامیه توزیع خواهد شد.

وی بیان داشت: مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» دوشنبه شانزدهم اسفند با حضور مسئول بسیج رسانه کشور برگزار خواهد شد.

حق شناس تجلیل از خانواده مرحوم «حسین فلاحتی» خبرنگار ایرنا در مازندران را از برنامه‌های اختتامیه عنوان کرد و گفت: تعداد ۹ اثر برگزیده به جشنواره ملی «ابوذر» ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها