سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

سپردن مشاغل کلیدی ارتش به افسران جوان

فرمانده کل ارتش گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور، بالاترین مشاغل ارتش را تحویل دانش‌آموختگان دافوس آجا خواهیم داد تا خواسته فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تحویل مسئولیت‌های مهم به جوانان، تحقق یابد.
کد خبر: ۵۰۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 02March 2022

سرلشکر موسویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم سی و یکمین دوره دانش‌آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در جمع خبرنگاران با اشاره به فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان این دانشگاه اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مسند‌های مهم‌تر ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند.

وی افزود: انتظار کلی این است که دانش‌آموختگان دافوس آجا کمک کنند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی هرچه زودتر به وقوع بپیوندد و حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی تمدن نوین اسلامی و پیاده شدن تمام اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعمیق و تسریع پیدا کند.

فرمانده کل ارتش گفت: وظایف سنگینی بر عهده دانش‌آموختگان دانشگاه دافوس ارتش قرار دارد و باید آنچه که در طول این ایام در دانشگاه جنگ در حوزه‌های مختلف آموختند، همه را به بهترین نحو پیاده‌سازی کنند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور، بالاترین مشاغل ارتش و نیرو‌های مسلح را تحویل این عزیزان دهیم تا خواسته فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تحویل مسئولیت‌های مهم به جوانان نیز تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها