دیدار وزیر ارشاد با سید حسن نصرالله

اسماعیلی که به بیروت سفر کرده است با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کرد.
کد خبر: ۵۰۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 02March 2022

دیدار وزیر ارشاد با سید حسن نصراللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به بیروت سفر کرده است، به همراه هیأت خود با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرد و در این دیدار «سید محمدجلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان نیز حضور داشت.

براساس گزارش وب‌سایت «العهد»، هیأت ایرانی و دبیرکل حزب‌الله درباره افق‌ها و چشم‌انداز‌های فرهنگی و علمی میان لبنان و ایران بحث و تبادل‌نظر کردند.

در همین ارتباط، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران سه‌شنبه (دیروز) در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان، اتفاقات جاری در اوکراین را «تجربه‌ای بد» توصیف کرد که ناشی از «تحریکات آمریکاست».

اسماعیلی در پاسخ به سوال المیادین درباره مذاکرات هسته‌ای که در وین در جریان است، اظهار داشت: «آنچه ایران باید انجام دهد در خصوص مذاکرات هسته‌ای، انجام می‌دهد... ما خواسته‌هایی داریم که اگر محقق شود، می‌توان به توافق رسید.»

وزیر ارشاد توضیح داد: هنگامی که ایران آن زمان به توافق هسته‌ای رسید، بحران کریمه رخ داد و تأثیری بر ما نگذاشت و اتفاقات اوکراین هم الان همینطور است [و نباید اثری بگذارد]... این مسئله مربوط به آنهاست.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها