رییس دانشگاه آزاد اسلامی رشت عنوان کرد

احداث یادمان شهدا در دانشگاه آزاد رشت با رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای تدفین شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ - 09August 2015

احداث یادمان شهدا در دانشگاه آزاد رشت با رعایت اصول معماری اسلامی ایرانی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، علیرضا امیر تیموری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و هفدهم مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: در نشستی که بامدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان داشتیم، دانشگاه آزاد آمادگی خود را برای تدفین شهدای گمنام در واحد رشت اعلام داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: در نشست مذکور تصمیماتی مانند ایجاد یادمان شهدا و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با رعایت اصول معماری اسلامی، ایرانی و ملی بر اساس ضوابط و مأموریتهای دانشگاه بررسی شد.

امیرتیموری مشارکت بنیاد حفظ آثار درباره مستندسازی نقش دانشگاه آزاد اسلامی در دفاع مقدس، مشارکت در برگزاری بهینه درس «آشنایی با دفاع مقدس» در دورههای ضمنخدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اختصاص بخشی از کتابخانه مرکزی دانشگاه به آثار دفاع مقدس و... را از دیگر تصمیمات نشست مذکور برشمرد.

به گفته وی، نتیجه مطالعه درباره مکانیابی برای احداث یادمان شهدا در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تا سه هفته دیگر مشخص میشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ایثار و شهادت را یکی از اسوههای پایداری نظام دانست و گفت: این امر ما را بر آن داشت تا در تمام برنامهها همواره به یاد شهدا و حافظ دستاورد آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار