معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

مستند اردوی راهیان نور دانش‌آموزی لرستان ساخته می‌شود

سرهنگ «دولت‌پور» با بیان اینکه مستندسازی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حال انجام است، گفت: گروه تلویزیونی سپاه لرستان با همکاری بسیج دانش‌آموزی و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اقدام به ساخت این مستند کرده است.
کد خبر: ۵۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ - 02March 2022

مستند اردوی راهیان نور دانش‌آموزی لرستان ساخته می‌شود

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «آیت‌اله دولت‌پور» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مستندسازی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در حال انجام است، افزود: گروه تلویزیونی سپاه لرستان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ سازی برای نسل جوان، معرفی یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب، فرهنگ ایثارگری، رشادت، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب با همکاری بسیج دانش‌آموزی و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اقدام به ساخت این مستند کرده است.

وی افزود: برای این مستند در حال ساخت، یک گروه 20 نفره از دانش‌آموزان به صورت نمادین جهت ضبط این برنامه به اردوی راهیان‌نور در مناطق جنوبی اعزام شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه مستند مذکور در هشت قسمت ساخته می‌شود عنوان کرد: این مستند پس از تدوین در شبکه شاد به صورت یک روز در میان و از هفته آینده نیز در شبکه لرستان پخش می‌شود همچنین پخش آن تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اردوی دانش آموزی راهیان نور نیز گفت: با توجه به جهش ویروس کرونا تحت عنوان اومیکرون، اردوی راهیان نور دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب لغو شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار