معاون امنیتی، انتظامی استاندار خوزستان:

خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه نیست

حیاتی گفت: سایر دستگاه‌های ملی و استانی نیز تلاش‌های خودشان را برای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی استان خوزستان انجام می‌دهند؛ خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست.
کد خبر: ۵۰۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 02March 2022

خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه نیستبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال طرحی در شورای امنیت کشور تحت عنوان طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی خوزستان مصوب شد.

وی افزود: امسال طرحی در شورای امنیت کشور تحت عنوان طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی خوزستان مصوب شده که برای دستگاه‌های ملی و استانی تکالیفی گذاشته شده بود که بخشی از این تکالیف مربوط به نیروی انتظامی کل کشور بود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: یکی از این برنامه‌ها تقویت ناوگان حمل و نقل خودرویی نیروی انتظامی خوزستان بود که توسط نیروی انتظامی کل کشور این امر امروز محقق و ۹۵ خودرو به چرخه خودرویی نیروی انتظامی استان اضافه شد.

حیاتی یادآور شد: سایر دستگاه‌های ملی و استانی نیز تلاش‌های خودشان را برای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی استان خوزستان انجام می‌دهند؛ خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست.

وی تاکید کرد: هشدار می‌دهیم که عزم شورای تأمین استان برای مقابله سریع، جدی و خشن با قاچاقچیان سلاح و مهمات و سوداگران مواد مخدر جدی است. هرگز اجازه نخواهیم داد که امنیت خوزستان توسط قاچاقچیان اسلحه و مهمات و سوداگران مواد مخدر به خطر بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها