جانشین سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

اردوهای راهیان نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است

«دشتی» گفت: اردوهای راهیان نور به معنای واقعی احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۰۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 02March 2022

اردوهای راهیان نور احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «عبدالرضا دشتی» جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در نشست شورای هماهنگی راهیان نور دریایی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ماست و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بایستی با هم افزایی و برطرف کردن موانع، شرایط را برای تحقق این رزمایش عظیم فرهنگی در جزیره خارگ که به تعداد روزهای جنگ بمباران شده و به راستی نماد پایداری و مقاومت است، فراهم سازیم گفت: انتظار این است تا همه ظرفیت‌ها برای برپایی اردوی راهیان نور به کار گرفته شود و با در نظرگیری وجه الهی آن و توجه خاصه شهدا، با رویکردی کیفی نسبت به برپایی ویژه برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها، نسبت به برپایی آن اقدام کنیم.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: راهیان نور برکات فردی و اجتماعی زیادی داشته است که یکی از آنها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست. اردوهای راهیان نور به معنای واقعی احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای همفکر از لحاظ عده و عده است. این مسئله به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است چنانکه در سالیان گذشته شاهد تحقق شایسته این مهم در جزیره مقاوم و سرافراز خارگ بوده‌ایم.

دشتی تاکید کرد: جزیره‌ای که به تعداد روزهای جنگ دو هزار و ۸۳۸ بار در دو هزار و ۸۸۸ روز جنگ بمباران شد اما لحظه‌ای از پا نایستاد تا امروز در رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور هم‌وطنانمان شاهد گوشه‌ای از رشادت‌ها و معجزه خداوندی که خارگ را استوار نگه داشت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار