به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

تجدید میثاق خبرنگاران شیراز با شهدای رسانه + عکس

خبرنگاران شیراز به مناسبت روز خبرنگار در گلزار شهدای شیراز حضور یافتند تا ضمن بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا، خصوصا شهدای رسانه، لزوم حفظ قداست خون شهدا را یادآور شوند.
کد خبر: ۵۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ - 09August 2015

تجدید میثاق خبرنگاران شیراز با شهدای رسانه + عکس

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس که به همراه خبرنگاران بر سر مزار شهدای رسانه حضور یافته بود، طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاری در دوران دفاع مقدس به دلیل ارتباط مستقیم با اطلاعات جنگ، یک وظیفه مهم و سرنوشتساز بود؛ که خبرنگاران ما در این زمینه موفق عمل کردند.

سردار خداداد ابراهیمی تاکید کرد: تلاش خبرنگاران ما در دو بخش پاسخگویی به عملیات روانی دشمنان و ایجاد امنیت پایدار مردمی در دوران قبل و بعد از دفاع مقدس حائز اهمیت است.

وی افزود: امروز هم خبرنگاران ما در خارج از کشور مانند دوران هشت سال جنگ تحمیلی، جان خود را به خطر میاندازند و در صحنههای جنگ حاضر میشوند؛ تا مردم جهان از اخبار روز مبارزات مسلمانان جهان و تقابل جبهه حق و باطل آگاه شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس با بیان اینکه خبرنگار مسئول اطلاعرسانی نقاط ضعف و قوت جامعه به مدیران است، گفت: خبرنگاران، مهمترین افراد تاثیرگذار بر تصمیمسازان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در مراسم تجدید میثاق خبرنگاران با شهدای رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاران همیشه تلاش خود را برای داشتن عملکردی صادقانه و نگاهی واقعگرایانه انجام دادهاند.

بهزاد مریدی تصریح کرد: خبرنگاران خصوصا خبرنگاران استان فارس همواره کوشش کردهاند تا به بهترین شکل ممکن مسائل و مشکلات جامعه را منعکس به مسئولین معرفی کنند.

مریدی با بیان اینکه از امسال روز خبرنگار در استان فارس به هفته گرامیداشت خبرنگار توسعه داده شده است، گفت: امیدواریم در این هفته، ضمن تلاش برای ارزیابی فعالیتهای خبرنگاران و حرکت در مسیر ارتقای توانمندیهای حرفهای فعالان این عرصه، لااقل بخشی از مسائل و مصائب فعالان این عرصه را جویا شده و در جهت رفع آن بکوشیم.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این مراسم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در جایگاه عکاس، عکسی دستهجمعی از خبرنگاران گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها