وزیر آموزش و پرورش:

شهرستان کرخه، پایتخت ایثار است

نوری در حاشیه افتتاح سه مدرسه خیر ساز در شهرستان کرخه گفت: در شهرستان کرخه، پایتخت ایثار، به واسطه شهدا و ایثارگران زیادی که در دوران جنگ تحمیلی جانفشانی کردند، حضور یافتیم و سه مدرسه خیرساز که با همت موسسه «راه ایمان» ساخته شدند را افتتاح کردیم. 
کد خبر: ۵۰۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 03March 2022

شهرستان کرخه، به واسطه شهدا و رزمندگان بسیارش، پایتخت ایثار استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه افتتاح سه مدرسه خیر ساز در شهرستان کرخه اظهار داشت: امروز در شهرستان کرخه، پایتخت ایثار، به واسطه شهدا و ایثارگران زیادی که در دوران جنگ تحمیلی جانفشانی کردند، حضور یافتیم و سه مدرسه خیرساز که با همت موسسه «راه ایمان» ساخته شدند را افتتاح کردیم. 

وی افزود: به واسطه زحمات خیرین و به ویژه موسسه «راه ایمان» که وابسته به دفتر آیت الله سیستانی است، مدارس زیادی در خوزستان افتتاح شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خوزستان سرآمد استان‌های کشور در جذب کمک‌های خیرین مدرسه ساز است و امیدواریم که این همت بلند همچنان در این استان جاری باشد.

شهرستان کرخه آذر ۹۹ با مصوبه هیات دولت به مرکزیت شهر الوان و ۲ شهر الوان و شاوور به شهرستان تبدیل شد. این شهرستان حدود ۱۲۰ روستا و ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد. این مناطق پیش از این از توابع شهرستان شوش بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها