معاون اجرایی و مهندسی سپاه استان البرز خبر داد؛

درختکاری ۱۵۰ هکتار از اراضی اطراف لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع)

سرهنگ «قادری» از درختکاری ۱۵۰ هکتار از اراضی اطراف پادگان لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با همکاری شهرداری کلانشهر کرج و فرماندهی و مهندسی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 03March 2022

درختکاری 150 هکتار از اراضی اطراف لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع)به گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علیرضا قادری» معاون اجرایی و مهندسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آستانه روز درختکاری در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم درختکاری در روز یکشنبه ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مجموعه لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور فرمانده سپاه و مسئولین و مدیران استانی برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم علاوه بر کاشت تعدادی درخت، تکمیل درختکاری ۱۵۰ هکتار از اراضی اطراف پادگان لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با همکاری شهرداری کلانشهر کرج و فرماندهی و مهندسی سپاه نیز اعلام می‌شود.

سرهنگ قادری با بیان اینکه ۱۵ ماه است که چهار هزار و  ۱۰۰ متر خطوط انتقال آب در این مجموعه حال انجام است، عنوان کرد: ۱۸ هزار مترمربع آبیاری قطره‌ای، یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آبیاری زیرسطحی و یک مخزن ۲۰ مترمکعبی نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی و مهندسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان مطرح کرد: در این مجموعه بیش از ۴۰ هزار درخت مثمر از نوع خرمالو، زردآلو و ... کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار