مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

مصداق بارز «جهاد تبیین» بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار «ظفری» با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث جهاد «تبیین» گفت: باید تمامی دستاوردهای انقلاب و خدمات ارائه‌شده در طول عمر انقلاب برای مردم توضیح داده شود و مصداق بارز جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۵۰۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 03March 2022

مصداق بارز «جهاد تبیین» بیان دستاوردهای انقلاب است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه‌ای با حضور سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و «محمد صادق محبی‌نظر» مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در محل شرکت گاز همدان برگزار شد.

در این جلسه سردار «ظفری» با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث جهاد «تبیین» گفت: باید تمامی دستاوردهای انقلاب و خدمات ارائه‌شده در طول عمر انقلاب برای مردم توضیح داده شود و آنان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد  و مصداق بارز جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به آن هستند، گفت: به برکت خون شهدا و بصیرت مردم همچنان انقلاب پابرجا است و به راه خود ادامه می‌دهد.

در ادامه «محبی» به بیان فعالیت‌های فرهنگی شرکت گاز همدان پرداخت و گفت: تمام ساختمان‌های شرکت گاز در استان و شهرستان‌ها به نام شهدا مزین است و این ساختمان مرکزی نیز مزین به نام شهید «علی چیت‌سازیان» است.

وی همچنین از تعبیه فروشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در ساختمان مرکزی شرکت گاز همدان خبر داد و گفت: دفاع مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب همچون گنج است که باید آن را کشف و زوایای پنهانش را برای همگان تعریف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار