سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی از موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی از حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی در موزه جنگ خرمشهر خبر داد و گفت: موزه دفاع مقدس خرمشهر نماد مظلومیت ملت ایران و تهاجم ضد حقوق بشری استکبار به کشور عزیزمان است.
کد خبر: ۵۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ - 03March 2022

بازدید کاروان فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی از موزه دفاع مقدس خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز از حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان مرکزی در موزه جنگ خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس خرمشهر نماد مظلومیت ملت ایران و تهاجم ضد حقوق بشری استکبار به کشور عزیزمان است.

وی افزود: در این بازدید که ساعتی به طول انجامید، گزارشی از تاریخ موزه دفاع مقدس و حماسه مردم خرمشهر را خدمت مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان استان مرکزی روایت کردیم و پاسخگوی سوالات و ابهامات این عزیزان در خصوص روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی و مقاومت مردم خرمشهر شدیم.

حربی گفت: کاروان های متعددی طی این هفته وارد موزه دفاع مقدس خرمشهر شده اند و پیش بینی می شود که حضور زائرین عزیز راهیان نور در این مرکز رو به افزایش بگذارد.

موزه دفاع مقدس خرمشهر، نخستین و پربازدیدترین موزه دفاع مقدس کشورمان است که میراث تلخ اما گرانبهای ۸ سال جنگ تحمیلی را در سه گالری مختلف شامل خرمشهر پیش از جنگ، خرمشهر در جنگ و خرمشهر پس از جنگ را در معرض نمایش عموم قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار