استاندار مازندران:

ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری از اولویت‌های کاری فرمانداران است

«حسینی‌پور» ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع مشکل بیکاری را از اولویت‌های کاری فرمانداران برشمرد.
کد خبر: ۵۰۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 03March 2022

ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری از اولویت‌های کاری فرمانداران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری میاندورود اظهار داشت: برای توسعه فرودگاه ساری که در انتهای مسیر شهرستان میاندورود واقع شده است، امسال اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که به مرور عملیاتی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میاندورود به ویژه در بخش کشاورزی افزود: یکی از راه‌های توسعه مناسبات راه‌اندازی خط پروازی با کشور‌های اوراسیا به منظور صادرات و واردات کالا و محصولات کشاورزی است و در صورت تحقق این مهم میاندورود به عنوان قطب تجارت کشور معرفی می‌شود.

حسینی‌پور از گردشگری به عنوان دیگر ظرفیت‌های شهرستان میاندورد برای توسعه نام برد و گفت: می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری، علاوه بر معرفی این شهرستان به عنوان مقصد گردشگری، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این منطقه را نیز فراهم کرد.

استاندار مازندران سیاست و رویکرد دولت سیزدهم را توسعه مناسبات و ارتباطات با کشور‌های مختلف از جمله منطقه اوراسیا عنوان کرد و بیان داشت: برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

حسینی‌پور با اشاره به مشکل کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی مردم میاندورود افزود: فرماندار جدید میاندورود باید رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی مردم این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهد و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده کند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه و رفع مشکل بیکاری را از دیگر اولویت‌های کاری فرماندار جدید میاندورود دانست و خاطرنشان کرد: فرماندار باید مهمترین اقدامات خود را به استانداری و حتی مردم منطقه گزارش دهد و مردم نیز ناظر بر عملکرد وی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها