مدیران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همکاری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از مدیران و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی استان خواست همه برای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه در میان اقشار مختلف همکاری کنند.
کد خبر: ۵۰۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ - 03March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی‌اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد روز پنجشنبه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت: نقش مدیران در کنار فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه‌ها کاری مهم است، این کار باید با قوت پیگیری و اقدام مناسب در این مورد صورت گیرد.

وی با قدردانی از احساس تکلیف مدیران اداره ها و نهادهای مختلف  در کنار اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه بین اقشار مختلف موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می شود و این کار بسیار ضروری و همه هم باید همراهی کنند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی یزد گفت: یکی از اساسی‌ترین اهداف مهم این نهاد در کنار اقدام مدیران و سایر مجموعه‌ها، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان است و هرچه فعالیت در این مورد شود کم است و باید همه همراهی کنند.

حجت‌الاسلام «عباس زارع» به تهدید نرم فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ ایثار در جامعه به خصوص بین نسل جوان گسترش یابد توطئه های فرهنگی استکبارجهانی خنثی می‌شود و همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم .

در این نشست تعدادی از مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص اهمیت فرهنگ ایثار و رسانه‌ای پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها