استاندار خوزستان:

روند کند بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا به دلیل عدم تعهد بانک هاست

خلیلیان از جمله مشکلات در روند بازسازی اندیکا را عدم همکاری برخی بانک ها برای پرداخت تسهیلاتی که هیات دولت تصویب کرده  عنوان کرد و گفت: برخی بانک ها از جمله بانک سپه به تعهدات خود در این زمینه عمل نکردند.
کد خبر: ۵۰۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 04March 2022

روند کند بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا به دلیل عدم تعهد بانک هاستبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا اظهار داشت: روند پیشرفت اقداماتی که در مناطق زلزله زده اندیکا در حال انجام است سرعت گرفته است.

وی افزود: اقلام اساسی که بنیاد مستضعفان تهیه کرده در اختیار افرادی که خانه های آن ها تحویل داده می شود قرار می گیرد.

استاندار خوزستان از جمله مشکلات در روند بازسازی اندیکا را عدم همکاری برخی بانک ها برای پرداخت تسهیلاتی که هیات دولت تصویب کرده  عنوان کرد و گفت: برخی بانک ها از جمله بانک سپه به تعهدات خود در این زمینه عمل نکردند.

خلیلیان همچنین بیان داشت: ۲ مسیر اصلی تردد عشایر در این منطقه بازسازی شده و امیدواریم با حضور مسئولان بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته منطقه بازسازی شود.

وی افزود: اقدامات زیر ساختی خوبی در این منطقه در حال انجام است که باعث می شود این منطقه از محرومیت خارج شود.

۱۲ مهرماه زلزله ای به بزرگی ۵ ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد که خساراتی در مناطق محروم شهرستان اندیکا نیز برجای گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها