فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

تحویل یک‌هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی به محرومین

سردار کریمی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در استان مرکزی بیش از یک‌هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شد.
کد خبر: ۵۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 04March 2022

بسیج همچنان بالنده و با نشاط در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش ها نقش آفرینی می کند/ تحویل ۱ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی به برکت کنگره شهدای استان مرکزی به ولی نعمتان انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی بخش ساروق اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی پاسدار همه جانبه ارزش های اسلامی و منافع ملت است و کلام حضرت امام (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود و رهبر معظم انقلاب اسلامی من از سپاه صد درصد راضی هستم نشان از موفقیت‌های روز افزون سپاه و نقش آفرینی های سپاه متناسب با نیازهای کشور است.

وی افزود: سپاه پاسداران متعلق به امام زمان (عج) است و سپاه با اتکاء به بیانات امامین انقلاب و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش میکند و سپاه در آزمون ها و شرایط مختلف کارآمدی خود را به وضوح نشان داده و سپاه یار و یاور مردم در همه عرصه های کشور است.

سردار کریمی ادامه داد: بسیج در طول ۴۳ سال انقلاب در همه عرصه های با درخشش مستمر همراه بوده و از ابتدای انقلاب اسلامی بسیج همچنان بالنده و با نشاط نقش آفرینی می کند و امروز بسیج به پناهگاهی برای مردم تبدیل شده و پنجه در پنجه استکبار جهانی با حضور موثر خود در میدان های مختلف توطئه های دشمنان را شکست می دهد.

وی با تأکید بر اینکه لباس جهاد و شهادت همواره بر تن بسیجیان است،گفت: امروز به برکت فرهنگ بسیجی لباس ایثار، جهاد و از خودگذشتگی در تن بسیاری از جوانان در گام دوم انقلاب زینت یافته و در راستای تحقق آرمان های انقلاب نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج در راستای قوی شدن، استقلال و خودکفایی همه جانبه گام برمی دارد،افزود: سپاه و بسیج در راستای خدمت صادقانه به مردم شتابان حرکت می کند که در این راستا بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی تشکیل شده  و در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات گروه های جهادی محرومیت زدایی است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی طرح هر خدمت به نام یک شهید راه اندازی شد و نهضت ساخت مسکن محرومین یکی از خدمت رسانی ها بود که بیش از ۱ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در بیش از ۷۰۰ نقطه از استان مرکزی از دورافتاده ترین مناطق تا محله های حاشیه نشین شهری و مراکز مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند و حرکت در مسیر خدمت بی منت به مردم توسط بسیج با هدایت های سپاه روز به روز تقویت می شود و در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار