امام جمعه اهواز:

کشتار انسان‌ها از هر قوم و دینی در هر کجای دنیا، محکوم ‌است

موسوی‌فرد به جنگ در اوکراین و حواشی آن اشاره کرد و گفت: هر کجای دنیا کشتار و کشتن انسان‌ها از هر قوم و دینی محکوم ‌است.
کد خبر: ۵۰۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 04March 2022

هر کجای دنیا، کشتار انسان‌ها از هر قوم و دینی محکوم ‌استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در مصلی مهدیه اهواز با مطرود خواندن آمریکا در مذاکرات، اظهار داشت: در مذاکره کسانی که باید تعهد بدهند طرف‌های مقابل هستند و کسی که باید تعهدات را راستی آزمایی کند ایران است. 

وی با اشاره به اهمیت توجه به تاکید و فرمایش رهبر معظم انقلاب در روند مذاکرات افزود: برخی می‌گویند تعهد بدهید که به بمب هسته‌ای دست پیدا نمی‌کنید که در پاسخ آنها باید گفت، این شما هستید که باید در این رابطه تعهد بدهید ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع، ساخت بمب را حرام می‌دانند. 

امام جمعه اهواز همچنین به جنگ در اوکراین و حواشی آن اشاره کرد و گفت: هر کجای دنیا کشتار و کشتن انسان‌ها از هر قوم و دینی محکوم ‌است.

موسوی فرد با گرامیداشت روز کمیته امداد و توجه خیران به این حوزه یادآور شد: خوشبختانه امروز اقدامات خوب کمیته امداد را در جای جای استان شاهد هستیم، از مردم و خیران می‌خواهیم اگر قصد کمک به افراد نیازمند را دارند از طریق کمیته امداد اقدام کنند. 

خطیب جمعه اهواز با اشاره به برنامه ریزی برای مسکن مهر در استان توضیح داد: باید سهم هر شهرستان در استان از نظر مسکن مهر مشخص شود و این واحدهای مسکونی باید به گونه‌ای ساخته شوند که از نظر کیفیت در سطح خوبی قرار داشته باشند و مثل مسکن مهر قبلی بی کیفیت نباشند. 

وی بر اولویت قرار دادن دستمزد کارگران‌ نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و ماه رمضان ضرورت دارد حقوق‌ همه کارگران‌پرداخت شود، کارگران شهرداری سوسنگرد نزدیک به پنج ماه حقوق معوق دارند در برخی شهرهای دیگر استان نیز اینگونه است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار