مادر شهید «رئوفی‌فرد» منزل خود را وقف حوزه علمیه کرد

مادر شهید «محمدحسین رئوفی‌فرد» در دوران حیات خود، با ارزشترین دارایی مادی خود که یک باب منزل مسکونی بود را وقف حوزه علمیه کرد.
کد خبر: ۵۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 05March 2022

وقف ئئبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مرحومه «نساء مزیدی» مادر شهید «محمدحسین رئوفی‌فرد» در دوران حیات خود، با ارزش‌ترین دارایی مادی خود که یک باب منزل مسکونی بود را وقف حوزه علمیه کرد.

منزلی که وقف‌شده است را چندین مرتبه می‌خواستند بفروشند، اما انگار قسمت نبود و به گفته خانواده این شهید والامقام، این لطف خدا بود که امروز وقف حوزه شد.

منزل مسکونی که وقف حوزه علمیه شده، در آن نماز شب مادر شهید ترک نشده است و مادر در این منزل روزی بین پنج تا ۱۴ هزار صلوات می‌فرستاد و روزی نشد که کمتر از پنج هزار صلوات بفرستد. وی شب‌های چهارشنبه و جمعه هم نماز امام زمان (عج) می‌خواند و برای پیروزی نهایی اسلام دعا می‌کرد. همچنین در این منزل مسکونی مجالس روضه اهل‌بیت (ع) به خصوص در دهه فاطمیه برپا بوده است.

مادر شهید «محمدحسین رئوفی‌فرد» در دوران حیات خود، گریزی به معرفی فرزند شهیدش زده و گفته است: «محمدحسین» در بدو تولد کودکی آرام بوده و دوران جوانی‌اش مصادف با اوایل انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی «محمدحسین» به ارتش رفت و آسمان را برای خدمت به انقلاب انتخاب کرد و من هرگز متوجه نشدم که خلبان است.

مادر شهید رئوفی‌فرد اضافه کرد: «محمدحسین» برای ما یک پدر، مادر و فرزند بود و همین موضوع خبر شهادتش را برایمان سخت کرد و وقتی خبر شهادتش را شنیدم، دلم شکست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار