با صدور اطلاعیه ای؛

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان «روز پاسدار» را تبریک گفت

روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای یکم شعبان «روز پاسدار» را به سبزپوشان حریم ولایت تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 05March 2022

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان «روز پاسدار» را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور اطلاعیه‌ای یکم شعبان «روز پاسدار» را به سبزپوشان حریم ولایت تبریک گفت.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران است. این تشکیلات مبارک هدیه‌ای به تاریخ ایران است و برکات آن برای این کشور ماندگار و همیشگی است.

رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سوم شعبان میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) بهانه خوبی است برای گرامیداشت مقام پاسداران سبزپوشی که سر به داران نظام، انقلاب، ولایت و ملت هستند. پاسدارانی که جان عزیزشان را در کف دست نهاده و آماده فرمانبرداری از فرماندهی کل قوا هستند تا هر جا کشور، نظام و ملت به بحران یا چالشی نزدیک شوند، خود را فدا کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با تبریک خجسته زادروز ولادت حضرت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و حضرت سجاد(ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و سبزپوشان پایتخت ایثار، جهاد و شهادت، با ادای احترام و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید می کند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رشد، پویایی و بالندگی خود در عرصه‌های سخت از جمله حماسه دفاع مقدس را مرهون اطلاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و نیز پشتوانه مردمی خود می‌داند.

این مناسبت ارزشمند، بهانه ای است تا قدردان حماسه های ماندگار پاسداران عزیز میهن در عرصه های مختلف باشیم و با خود عهد ببندیم که در هر لباس و جایگاهی بتوانیم پاسدار ارزش ها و سرباز ولایت باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار