خلبان دوران دفاع مقدس:

هوانیروز ارتش وزنه مهم و محوری امداد هوایی در کشور است

امیر «حمیدی‌نیا» با اشاره به خدمات امدادی هوانیروز در بحران‌ها و ایام خاص، گفت: هوانیروز در مناطق صعب‌العبور به مردم عزیز و مرزنشین کشور به‌ویژه در بحران‌ها خدمات ارائه می‌دهد و وزنه مهم و محوری امداد هوایی در کشور است.
کد خبر: ۵۰۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 05March 2022

هوانیروز ارتش وزنه مهم و محوری امداد هوایی در کشور است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «فرهاد حمیدی‌نیا» خلبان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه هوانیروز ارتش در حوزه امنیت آسمان کشور، اظهار داشت: هوانیروز در ابعاد مختلف پیشرفت‌های خوبی به ویژه در بحث محصولات دفاعی بدست آورده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس الحاق یک فروند هواپیمای «فرندشیپ» هوانیروز به یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش را یکی از دستاورد‌های این نیرو برشمرد و بابیان اینکه بازآمد این فروند هواپیما توسط متخصصان نیروی هوایی و هوانیروز انجام‌شده است، افزود: ۳۰۰قطعه در فاصله زمانی ۳۰هزار نفر ساعت کار انجام‌شده است.

وی ادامه داد: فرندشیپ یک هواپیمای گشت و شناسایی است که از قابلیت مسافربری و پشتیبانی عملیاتی برخوردار است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش پررنگ هوانیروز در امنیت آسمان کشور، اضافه کرد: هوانیروز در مناطق صعب‌العبور به مردم عزیز و مرزنشین کشور به‌ویژه در بحران‌ها خدمات ارائه می‌دهد و وزنه مهم و محوری امداد هوایی در کشور است.

امیر حمیدی‌نیا بابیان خدمات هوانیروز ارتش طی دو سال اخیر در بحث مقابله با بیماری کرونا، بر حضور موفق هوانیروز در سنگر خدمت‌رسانی به مردم در حوزه سلامت تأکید و تصریح کرد: بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش و به‌تبع آن هوانیروز مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز ایران هستند. 

فرمانده دوران دفاع مقدس احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی، غربالگری و واکسیناسیون را از اضلاع خدمات هوانیروز در سنگر مقابله با کر ونا برشمرد و اظهار داشت: این نوع خدمات همچنان ادامه دارد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار