مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل خبر داد؛

مشارکت پیشکسوتان استان در مطالعات محتوایی موزه دفاع مقدس

«واحد» گفت: مطالعات محتوایی طراحی و موزه‌آرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با مشارکت پیشکسوتان دفاع مقدس استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 05March 2022

مشارکت پیشکسوتان استان در مطالعات محتوایی موزه دفاع مقدس

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: روند ساخت عمرانی موزه دفاع مقدس استان اردبیل در ضلع غربی مجتمع تفریحی و گردشگری دریاچه شورابیل با سرعت و پیشرفت قابل توجهی ادامه دارد و سالن ها و بخش های مختلف این مرکز فرهنگی و خیمه گاه شهدا، یکی پس از دیگری آماده بهره برداری می شود.

وی با اشاره به رو به اتمام بودن احداث ساختمان موزه دفاع مقدس استان افزود: ادوات و تجهیزات جنگی باقی مانده از دوران دفاع مقدس از قبیل ضد هوایی، موشک، تانک و توپ و ... در سال های اخیر به محوطه این موزه انتقال داده شده و این کار ادامه پیدا خواهد کرد تا چینش آن ها در محوطه موزه بتواند حال و هوای موزه را به مناطق دفاع مقدس نزدیک کند.

واحد در ادامه اظهار داشت: مطالعات محتوایی طراحی و موزه آرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل با مشارکت پیشکسوتان دفاع مقدس استان انجام می‌شود و با توجه به حساسیت موضوع، دقت ما در این مرحله بسیار زیاد خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: گروه سوژه‌یابی محتوای موزه دفاع مقدس اقدام به انتخاب و جمع‌آوری 150 سوژه در چهار محور پیشینه استان اردبیل، وقایع انقلاب اسلامی، وقایع دوران دفاع مقدس و تداوم پایداری کرده است که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با انتشار کتابچه‌ای حاوی این سوژه‌ها را در اختیار پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استان قرار داده تا نظرات و پیشنهادات خود را به گروه تحقیق اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار