در مراسم رونمایی از پایگاه‌های زیر زمینی موشکی و پهپادی سپاه؛

سرلشکر سلامی: به اندازه کافی سلاح‌های مؤثر با دانش بومی داریم

فرمانده کل سپاه گفت: به فضل الهی دست‌هایمان پر است و به اندازه کافی سلاح‌های مؤثر با دانش بومی داریم.
کد خبر: ۵۰۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ - 05March 2022

سرلشکر سلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه، با تقدیر از اقدامات تحولی و هوشمندانه با نگاه به آینده فناوری توسط نیروی هوافضای سپاه در پیشبرد راهبرد بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی، اظهار داشت: زمانی از دست‌های خالی صحبت می‌کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم بر جبهه‌ی دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم، همان ملت و آرمان را داریم، اما به فضل الهی دست‌هایمان پر است.

سرلشکر سلامی افزود: تجلی ظهور قدرت واقعی در موشک، پهپاد، پدافند، هواپیما و شناور است؛ اما ریشه این قدرت و سرشت و خلقت آن در باورها، اعتقادات و قلب و ذهن انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه قدرتی که توسط طاغوت به کسی داده شود، نمی‌جنگد، گفت: ارتشی که بسیار مجهز بود، امروزی بود، توسط قدرت آمریکا در افغانستان حتی برای ۱۰ دقیقه نجنگید.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم، اراده و ایمان ما است؛ خاطرنشان کرد: با وجود این، بحمدالله به اندازه کافی سلاح‌های مؤثر با دانش بومی داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار