نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل:

شهدا نتیجه تربیت والدینی متعهد و مومن هستند

آیت‌الله «عاملی» گفت: شهدا نتیجه تربیت والدینی متعهد و مومنی هستند که با تربیت فرزندان فاخر، نقش حائز اهمیتی در جامعه ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 05March 2022

جلب رضایت خانواده‌های شهدا رسالتی خطیر و حساس است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، ظهر امروز (شنبه) در دیدار با خانواده شهید «رسول موسایان»، اظهار داشت: فرزندان شهدا به‌عنوان ولی‌نعمتان شهدا نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش کشور دارند و بی‌شک هرچه داریم مدیون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که درس بزرگ ایثار، شجاعت و جوانمردی را به یادگار گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: این‌که فرزندان شهدا در فراق پدر خود سختی‌های زیادی کشیده‌اند، بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش ما بر این است که بتوانیم رضایت خانواده‌های معظم شهدا را جلب کنیم و شاهد رفع مشکلات موجود در این زمینه باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و رسالتی خطیر و حساس، مبنای کار است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: نقش مادران در تربیت فرزندان صالح، امری بسیار حائز اهمیتی است که باید جایگاه والدین و وظایف فرزندان به‌خوبی در بین آن‌ها تبیین شود و به همین منظور درصدد هستیم با حفظ کانون خانواده، فرزندانی شایسته مادران و همسران نمونه و متعهد در جامعه تربیت شوند.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: نکات مهم اخلاقی در تربیت فرزندان شایسته وجود دارد که باید قدر و منزلت شهدا و خانواده‌های شهدا در جامعه مورد توجه واقع شود؛ چراکه شهدا نتیجه تربیت والدینی متعهد و مومنی هستند که با تربیت فرزندان فاخر، نقش حائز اهمیتی در جامعه ایفا می‌کنند و این موضوع به عنوان اولویتی مهم و اساسی مطرح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: باید نقش شهدا و خانواده‌های آن‌ها در جامعه امروزی به‌صورت قابل توجه تبیین شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در قبال خانواده‌های شهدا و ادای دین در برابر آن‌ها دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار