سرلشکر باقری:

وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید در تمامی سطوح به‌طور کامل تبیین شود

سرلشکر باقری گفت: تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن حقایق بزرگ مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایجاب می‌کند که در همه سطوح کار تبیینی و تشریحی کامل صورت گیرد تا واقعیات آن‌گونه که بوده، بیان شود و برای نسل‌های آتی باقی بماند.
کد خبر: ۵۰۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ - 05March 2022

تلاش دشمنان برای تحریف واقعیت‌ها ایجاب می‌کند که در همه سطوح کار تبیینی صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر امروز (شنبه) در دومین جلسه هیأت‌ امنای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: این پژوهشگاه مأموریت و مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: انجام کار علمی و پژوهش‌های بنیادین و راهبردی در خصوص موضوعات فوق‌العاده مهمی مانند دفاع مقدس، تأمین امنیت کشور به صورت مسلحانه و غیرمسلحانه و جبهه مقاومت، مسئولیت اصلی این پژوهشگاه است و در کنار این موارد، تدوین دایرةالمعارف مرتبط با همین حوزه‌ها بر عهده این پژوهشگاه گذاشته شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تلاش دشمنان برای تحریف واقعیت‌ها و وارونه جلوه دادن حقایق بزرگ مرتبط با انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و یکایک برکات این انقلاب ایجاب می‌کند که در همه سطوح کار تبیینی و تشریحی کامل صورت گیرد تا واقعیات آن‌گونه که بوده، بیان شود تا برای نسل‌های آتی باقی بماند.

سردار باقری اضافه کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر «جهاد تبیین» در روز‌های اخیر تأکید مجددی است بر اینکه مسئولیت این پژوهشگاه، سنگین و حائز اهمیت است.

وی گفت: این پژوهشگاه گذشته‌ای طولانی دارد، اما در دوره اخیر با تلاش سردار صفوی و همکارانش و همه نیرو‌های مسلح کارها رشد قابل توجهی یافته و پروژه‌های تحقیقی ارزشمندی به نتیجه رسیده و یا در حال انجام است که امیدواریم از نتایج آن مراکز آموزشی و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مأموریت‌های دیگر نیرو‌های مسلح از برکات این پژوهشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در این جلسه، مسیر یک سال آینده‌ی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تدوین و نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار