مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

پاسداران در عرصه‌ سازندگی نقش برجسته‌ای دارند

حجت‌الاسلام «رستگار» گفت: پاسداران علاوه بر میدان‌های نبرد و مقابله با فتنه‌های دشمنان، در عرصه‌های سازندگی نیز نقش برجسته‌ای دارند.
کد خبر: ۵۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 05March 2022

پاسداران علاوه بر میدان‌های نبرد در عرصه‌ سازندگی هم نقش برجسته‌ای داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین گرامیداشت روز پاسدار که در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که امام حسین (ع) از اسلام ناب محمدی (ص) با شهادت خود پاسداری کرد، سپاه پاسداران نیز در این چهار دهه، همانند مولای خود از اسلام پاسداری کردند و شهادت بیش از ۴۰ هزار شهید پاسدار در دفاع از انقلاب اسلامی گویای این مجاهدت‌ها است.

وی افزود: پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف حضوری پررنگ داشته و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام نقش آفرینی کرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پاسداران علاوه بر میدان‌های نبرد و مقابله با فتنه‌های دشمنان، در عرصه‌های سازندگی نیز نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

رستگار ادامه داد: پاسداران اسلام در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند و بسیاری از این دلاورمردان نیز با ایثارگری و جانبازی خود، درس ایستادگی و مقاومت را بار دیگر به ما آموختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار