مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

یادمان شهدای گمنام سواحل خلیج فارس، نماد شهادت طلبی مردم جنوب است

سردار مرادحاجتی حضور معنوی شهدای گمنام در سواحل خلیج فارس را یک نماد از روحیه شهادت طلبی مردم جنوب دانست و گفت: از شمال تا جنوب، وجود این شهدای عزیز مایه خیر و برکت و باعث تلنگر به همه کسانی هستند که گاهی ممکن است در تکاپوی زندگی، راه و سیرت شهدا را فراموش کنند.
کد خبر: ۵۰۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 05March 2022

یادمان شهدای گمنام سواحل خلیج فارس، نماد شهادت طلبی مردم جنوب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام تدفین شده در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مسئولین بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر همزمان با کلنگ زنی ساخت یادمان این شهدا برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در حاشیه این مراسم، حضور معنوی شهدای گمنام در سواحل خلیج فارس را یک نماد از روحیه شهادت طلبی مردم جنوب دانست و اظهار داشت: از شمال تا جنوب، وجود این شهدای عزیز مایه خیر و برکت و باعث تلنگر به همه کسانی هستند که گاهی ممکن است در تکاپوی زندگی، راه و سیرت شهدا را فراموش کنند.

وی افزود: مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام خمینی(ره) طی این مدت به بهترین شکل ممکن پذیرای 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند و مزار این شهدا محفلی شده بود که برنامه های معنوی و ارزشی شان را در این نقطه برگزار کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر یادمان زیبایی برای این شهدای گمنام ساخته شود و کارکنان زحمتکش این منطقه و مردان افتخارآفرین نیروی دریایی سپاه هر لحظه با آرمان های این شهدای گرانقدر تجدید عهد و پیمان کنند.

در پایان این مراسم که با مداحی حاج «صادق آهنگران» همراه بود توسط سردار خادم سیدالشهدا و سردار مرادحاجتی از ایثارگران و خانواده معظم شهدای اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار