مدیر تربیت بدنی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب خبر داد؛

قهرمانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در مسابقات پنج گانه نظامی

زمانپور گفت: مسابقات پنج گانه نظامی به میزبانی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان با حضور بهترین‌های این رشته در کشور با حضور ۱۶تیم برگزار و تیم الف قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب آجا قهرمان این مسابقات شد.
کد خبر: ۵۰۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ - 05March 2022

قهرمانی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب ارتش در مسابقات پنج گانه نظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مسابقات پنج گانه نظامی امروز به میزبانی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان با حضور بهترین‌های این رشته در کشور با حضور ۱۶تیم برگزار شد.

«علیرضا زمانپور» مدیر تربیت بدنی قرارگاه و ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب غرب در پایان این دوره از مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات، انتخابی مسابقات نیروهای مسلح جهت اعزام به سیزم بوده و از هر منطقه 2 تیم اعزام شده که قرارگاه منطقه جنوب غرب الف (تیپ ۴۵نیرو مخصوص) مقام اول و قرارگاه منطقه جنوب غرب ب (تیپ ۲۸۴ پیاده) به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

وی افزود: اهمیت این دوره از مسابقات حضور بهترین های این رشته و کیفیت بالای مسابقات بوده که در سال ۱۴۰۰ این دومین مرحله است که یگان های منطقه جنوب غرب با شایستگی تمام هم مقام قهرمانی و هم نائب قهرمانی پنج گانه نظامی و لیگ این رشته را کسب نمودند.

زمانپور ضمن تبریک به فرماندهی و کارکنان منطقه جنوب غرب آجا از چشم انداز مناسب و حمایت های امیر بیدادی فرمانده منطقه جنوب غرب در توسعه ورزش همگانی و انگیزه به قهرمانان تشکر و قدرانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار