فرماندار کرج:

روز پاسدار، تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های اسلامی است

«قاسم‌پور» گفت: روز پاسدار، روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و جانبازان، نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت‌ و ازخودگذشتگی هستند.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ - 06March 2022

روز پاسدار، تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «غفور قاسم‌پور» معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، به مناسبت فرخنده میلاد سومین پیشوای شیعیان جهان، امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

عید سعید و پربرکت سوم شعبان المعظم، مقارن با ولادت باسعادت سید مظلومان، سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، الگوی مکتب پاسداران را بر سبز قامتان سپاه اقتدارمند پاسداران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای پاسدار را؛ بزرگ مردانی که از بطن جامعه جوشیدند و در جهاد علیه باطل کوشیدند و به تأسی از امام حسین (ع)، الگوی بی‌بدیل بشریت در پاسداری از حریم عزت و دین حضرت محمد (ص)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

درود بر شهدای راه اسلام، بر رزمندگان و بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادران ارتشی از قوای مسلح تا بسیج که از اوایل انقلاب در عرصه رزم و جهاد مقدس، جانبازی کرده‌اند و افتخارات بزرگی را تا عصر امروز برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده‌اند.
بی‌گمان عزت، اقتدار و امنیت این مرزوبوم مرهون ایثارگری دلاورانی است که بی‌وقفه هر دم، با نقد جان خویش انقلاب را حفظ کردند، کمر به حفظ میراث خون‌بهای شهدا بستند و پیوسته با نثار جان و ازخودگذشتگی، امنیت، اقتدار و آسایش را برای ایران سرافراز به ارمغان آوردند.

نام‌گذاری حکیمانه این روز توسط امام خمینی (ره) به نام روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند، قدردانی شود.

چهارم شعبان المعظم نیز سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان و بزرگ جانباز اسلام و پرچم‌دار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به‌واسطه رشادت و جان‌فشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور به عنوان روز‌ جانباز نام‌گذاری شده است.

روز پاسدار روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است و جانبازان، نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت‌ و ازخودگذشتگی هستند. رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی سبزپوشان پاسدار، جانبازان و ایثارگران گران‌قدر در طول هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

اینجانب، ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و سالروز ولادت امام سجاد (ع) را محضر فرمانده معظم کل قوا، پاسداران مخلص، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها و مردم شریف و شهیدپرور شهرستان کرج، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار