پیام شورای شهر و شهردار چهارباغ به مناسبت روز پاسدار؛

آزادی و سربلندی ایران اسلامی، مدیون تلاش پاسداران است

بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مؤمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ - 06March 2022

آزادی و سربلندی ایران اسلامی، مدیون تلاش پاسداران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار چهارباغ به مناسبت ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پیامی را صادر کردند.

در این پیام آمده است.

سوم شعبان المعظم، خجسته سالروز ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان و بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست؛ حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی موجب شد اسلام و شیعه در عرصه جهانی متعالی بماند.

بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مؤمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همواره بر دفاع از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اهتمامی جدی ورزیده‌اند.

بدین‌وسیله ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع)، روز پاسدار را حضور پاسداران جان‌برکف ایران اسلامی به‌ویژه پاسداران گران‌قدر شهرستان چهارباغ تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) سربلندی و سرافرازی روزافزون آنان را خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار