مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

روز پاسدار فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان سپاه قهرمان است

امیر دریادار دوم «عباسی» گفت: روز پاسدار، فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام ‌بخش شهیدان عزیز و حماسه‌سازان سپاه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی ایران و بسیجیان جان برکف میهن عزیزمان در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 06March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی طی پیامی سوم شعبان، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ضمن ادای تعظیم و ادب به ساحت ملکوتی بنیان گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام دوران حماسه و ایثار، روز پاسدار، فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام ‌بخش شهیدان عزیز و حماسه ‌سازان سپاه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی ایران و بسیجیان جان برکف میهن عزیزمان در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانی ارزشمند فرمودند «روز پاسدار این عنوان شیرین و زیبا و فراموش نشدنی است. عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی ماند.» این مهم می‌تواند در زمره فریضه‌های پیش روی آحاد ایرانیان و مشتاقان استقلال و امنیت کشور قرار گیرد.

اینجانب از صمیم قلب فرارسیدن اعیاد شعبانیه خاصه سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را حضور حضرتعالی، آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و زحمتکش سپاه دلاور و بسیج عزیز و خانواده معظم آنان تبریک و تهنیت گفته و باتجلیل از حماسه‌سازی‌های آنان در سنگر‌های صیانت از کشور و میهن اسلامی، خدمات و نقش آفرینی‌های مجاهدانه و فداکارانه در جامعه، امیدوارم با عنایات و کرامات ارواح مطهر و منور شهدای عظام و در سایه سار زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) در پاسداری از حدود این ملک علوی (ع) و حراست از دستاوردهای آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرافراز و سربلند باشید. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار